بهترین تجهیزات آزمایشگاهی در مشهد و ایران
نوشته شده توسط : Siavash

بن ماری

از پرکاربردترین دستگاه های آزمایشگاه می توان به بن ماری اشاره کرد که با حمام آب نیز معروف است . کاربرد آن برای گرما دادن مواد و ارلن در طیف دمایی ۲۵ تا ۱۰۰ درجه سانتی گراد می باشد . ظرفیت بن ماری معمولا بین ۵ تا ۳۰ لیتر می باشد و دارای برد دیجیتالی جهت تنظیم دما ، تایمرو المنت حرارتی است .

دستگاه ضدعفونی دست

دست ها یکی از مهم ترین منابع انتقال آلودگی در محیط های مختلف می باشند ، از آنجاییکه امکان شست و شوی مرتب دست ها در محیط آزمایشگاهی وجود ندارد ، وجود دستگاه ضدعفونی کننده دست ، یکی از واجب ترین مواردی است که باید در آزمایشگاه خود داشته باشید .

هیتر استیرر

هیتر استیرر را می توان مخلوط کننده آزمایشگاه نامید ، از هیتر استیرر برای مخلوط کردن ، همگن کردن و حرارت دادن مایعات کم حجم استفاده می کنند .

هیتر استیرر از دو بخش اصلی همزن و گرمکن تشکیل می شود که به وسیله ی دو ولوم به نام Heater و Stir به راحتی قابل تنظیم است .

ورک استیشن

دستگاه ورک استیشن را معمولا در آزمایشگاه های ژنتیک و زیست شناسی زیاده دیده اید . این دستگاه از ایجاد و انتقال آلودگی مقطعی بین نمونه های آزمایشگاهی جلوگیری می کند .

ورک استیشن با استفاده از لامپ های UV و با تابش اشعه ماورا بنفش ، آلودگی های محیط داخل محفظه را از بین می برد .

ژرمیناتور

ژرمیناتور را می توان یک از تخصصی ترین دستگاه های آزمایشگاه دانست که به صورت بهینه ای پارامتر های مختلف ماند دما ، رطوبت نسبی و نور را کنترل و مدیریت می کند تا برای تهیه بذر ، شرایط مناسبی ایجاد شود .

چمبر

چمبر یکی از تخصصی ترین تجهیزات آزمایشگاهی است. چمبر با سیستم کنترلی اسمارت کنترل ، یک محفظه کنترل شده را ایجاد می کند .

چمبر با دارا بودن یک فن سیرکلاسیون هوا می تواند طیف دمایی ۴ تا ۴۵ درجه و رطوبت۴۰ تا ۹۰ درصد را ایجاد کند.

سانتريفيوژ آزمايشگاهی

سـانتريفيوژ آزمايشگاهي ، از دستگاه های تخصصی آزمايشگاهی تشخيص طبی است. این دستگاه با استفـاده از مـوتور خود، نمونه مايع را با سرعت بسيار زياد ( قابل تنظیم ) به چرخش در می ‌آورد.

سانتريفيوژهای پزشكی بر اساس اصل رسوبی مواد در سرعت بالا كار می كنند. در این روش شتاب جاذبه ای مركزی، باعث جدا شدن مواد به دو نوع ناحيه كم تراکم و پر تراكم شده و رسوب را ایجاد می کند .

سانتريفيوژها انواع مختلفی دارند که متناسب با مصرف آزمایشگاه و نوع کاربرد ، طیف گسترده ای را شامل می شود : سانتريفيوژ افتراقی، ايـزوپيكنيـک، بالينی يا كلينيكی، چند منظوره روميزی ، سانتريفيوژ  STAND ALONE ، گراديان ساكاروز و ميكرو سانتريفيوژ. .

وسایل آزمایشگاهی مهم

وسایل آزمایشگاهی لازمه هر تحقیقات آزمایشگاهی و آزمایشی می باشد.

بِشر

بشر ، را همه می شناسند و از بیسیک ترین وسایل آزمایشگاهی است. از بشر ، برای هم زدن، مخلوط کردن و حرارت دادن مواد شیمیایی استفاده می‌شود. لبه‌های خمیده بشر موجب می شود تا بتوان مایعات را به سادگی منتقل کرد .

 ارلن

ارلن وسیله ای دارای دهانه باریک است که موجب کاهش خطرات احتمالی پاشیدگی مایعات هنگام تکان دادن می شود . از ارلن می توان به عنوان وسیله ای برای گرم کردن و تکان دادن محلول ها استفاده کرد .

قیمت تجهیزات آزمایشگاهی

قیمت خرید و فروش تجهیزات آزمایشگاهی برحسب نوع آن ها متفاوت می باشد ، اما شرکت معتبر پیویولب می تواند به بهترین شکل ممکن شما را در خرید و انتخاب انواع تجهیزات آزمایشگاهی مشاوره دهد و بهترین قیمت و کیفیت ممکن را برای شما به عمل بیاورد. همچنین با توجه به همکاری قدیمی و مستمر با پژوهشکده های رازی در سراسر کشور ، پیویولب تجربه بسیاری در این زمینه دارد که همین مورد می تواند به شما کمک بسیاری کند . بهترین برند های تجهیزات آزمایشگاهی در پیویولب وجود دارند و طیف قیمت ها نیز متفاوت است ، برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید .

 

برای اطلاع از قیمت ها و سفارش تجهیزات ، با ما تماس بگیرید.

همین الان مشاوره رایگان بگیر

فروش ‌تجهیزات آزمایشگاهی

شما می‌ توانید برای اطلاع از قیمت خرید و فروش تجهیزات آزمایشگاهی  و مشاوره رایگان با توجه به نیاز هایی که آزمایشگاه شما دارد ، با پیویو لب تماس بگیرید و بتوانید به دریای عظیم انواع برند های تجهیزات و مواد آزمایشگاهی مورد نیاز خود دست پیدا کنید . همچنین پیویولب عامل مستقیم واردات تجهیزات آزمایشگاهی در شرق کشور است . به ما اعتماد کنید .

منبع : پیویو لب





:: بازدید از این مطلب : 231
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 26 اسفند 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: